2013年6月6日 星期四

♡ ♥ 西九龍閒遊 ♥ ♡

♡ ♥ 西九龍閒遊 ♥ ♡@ 2013.06.02 ~ Day 325
哈哈
SUNDAY GOGOGO!!!



天氣咁好去邊到好呢??


見雜誌話奧海城有 THOMAS 展覽
咁咪帶阿囡去睇下囉!!



未出發先發脾四
激死我呀!!



不過阿囡發老脾都係發一陣架咋 (暫時)
一陣就回復佢可愛、得人鍾意的一面


咁先多人錫架!!
知道未??

去到奧海城
先發現個展覽係好小型o個隻
不過好彩
買thomas 野有得平


平時見呢架thomas 車都要百幾
哇... 今次$5x 咋
當然買俾乖囡啦
(平先買咋!! )


奧海城真係冇乜好行
所以我地轉去element
一個唔多人
行得舒服的地方

因為阿囡瞓左
我都就搵地方坐下
我仲去左HAAGEN-DAZS 買左杯貴野飲
好似HK$54.-



唔記得叫咩名
好似係草莓特飲
酸酸地, 有雪糕食又有士多啤梨
I LIKE IT
真係唔錯!!
最重要係... 個樣都靚過人


等到五點半
太陽伯伯差不多準備要休息的時候
我地先行出去
"西九龍長廊"

冇錯, 又去!!
咁今次諗住睇下個D 藝術品





真係睇下就好
冇乜興趣
去休息下
吹下海風仲好


你睇佢幾舒服



相比上次阿囡未識企定定
今次就多左D 樂趣

起碼都可以同佢去玩下




咁都俾老公仔捉到我發惡個樣TIM
事緣係...
有個小朋友突然入左黎玩
又突然大叫

『愛母心切』
立即發惡叫佢KEEP QUIET
幸好小朋友好聽話
(我諗我個死人惡樣嚇到佢卦!!)


我咁做都係保護我個四隻耳仔姐
冇錯卦!!




好期待同阿囡手拖手的日子呀!!
希望快D 到!!



不過到時唔知佢肯唔肯俾我拖呢??




沿途阿囡都好多野講
雖然只係簡簡單單的
"噢" "哦""沂"
但...都好開心佢開始對陌生事物感興趣




日落真係好靚呀!!




行到七點左右
太陽伯伯休息左
我地就返element 搵食

今次揀左
丼丼屋呢間比出面貴D
當然服務都好D

等左45MINS左右就有位

入到去初頭阿囡都好乖


仲扮野睇MENU 諗食乜




點知....
一上菜就出事

為食妹見到D食物
就好心急想要食

我一個不留心
佢整跌左我一個前菜碟



好彩冇整親阿囡咋!!

但Dad Dad 已經開始有微言話
帶阿囡出街食飯
好麻煩

我同佢講
冇計...
小朋友梗係會踏入呢個好奇心期
咪當考下我地EQ囉!!


阿囡, 你真係要乖d 呀!!
唔係有街街去架

沒有留言:

張貼留言