2014年3月28日 星期五

公公生病了

由知道公公生病到而家已經12日,
小FAN的心情慢慢地平復下來了。
但個心依然是.... 心痛、傷心、害怕....

上星期一中午收到二姑姐的來電
一把沈重的聲音令我緊張起來
佢平靜的告訴我,
『詩,你爸爸生病了。醫生說是.... 膀胱瘤,約左4月頭做手術。』 

那一刻,
小FAN 還未感覺到咩事
只係覺得係瘤姐... 切左咪得囉!!
天真的我.... 想得太簡單吧!!

等到小FAN 清醒過後,
方知事態的嚴重性....

從報告及老公仔的醫生表哥的指示下得知:
公公患上Bladder Tumour
亦即係膀胱癌
未有擴散
要做完手術後先知道係咩階段
手術好簡單,只係用內窺鏡切除腫瘤
之後要做乜,就要等手術後先知

『癌』呢個字真係會
令人緊張、令人害怕、令人討厭、令人傷心
令人徬徨、令人不知所措
.............................

小FAN 同家人都好唔開心
但事實始終都要面對
已經明白同接受左
亦開始樂觀地面對呢場戰爭

『公公抗病』係一場長期戰爭
我地會一直陪住佢打勝仗的,
所以公公唔准放棄。
快 D好番,繼續同我地一齊吃喝玩樂吧!!

我地係無限量地支持你、幫助你、保護你的!!

加油! 加油! 加油! 加油! 加油!
加油! 加油! 加油! 加油! 加油!
加油! 加油! 加油! 加油! 加油!


4 則留言: