2014年12月4日 星期四

▌G-Market ▌ 第三回

自 4月G完都有半年冇G 啦!!

今次如果唔係要幫細姨同婆婆G BOOTS 
我地都未必再G住

今次只係G 左二件衫俾小霸王咋!!
因為19/12 會有 X'MAS PARTY
原本打算係NEXT 買套X'MAS DRESS
但太多人著同埋著得一次好浪費
所以我就決定買件紅噹噹裙就算

HARA - K2257 (深紅色波點裙)
WON 12000 ~約HK$79.2


睇相見到係sharp red ka, 估唔到原來係深紅
有d 失望,但好彩除左顏色,其他都唔錯、好滿意
著呢條裙去party ,感覺會不錯!!! 


또로리 - IT509 (深紅色兔子裙)
won 20,400 ~ 約HK$146.9


第一眼就好鍾意,好可愛!
質料都好好,正!!
(如果19/12 勁凍就轉著呢套去party)



Welcome to S.K.Y. Lovely Family

10 則留言:

  1. 好彩我唔識用, 唔係又出血喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁真係會..... 唔識好過識

      刪除
    2. 見到都心動~ 不過識左一定會勁SHOP~!!!

      刪除
    3. Sharon, 唔怕!! 價錢都唔算貴, 勁shop 可能抵好多

      刪除
  2. 深紅色波點裙好靚呀,聖誕、新年著都ok 添 ^^
    "G 比淘寶仲簡單呀" < --- 真的嗎? 我唔識淘寶啊,咁研究下g 先.....咔咔....好吸引.....^^

    回覆刪除
    回覆
    1. yes, samsam! 我都唔識taobao ka, 但我識g law, 最重要係可以集運, 揀幾多間shop 都唔怕

      刪除
  3. 我同事有買,但我睇唔喏,無搭单!

    回覆刪除