2015年2月16日 星期一

▌名古屋遊 ▌ ● Day 4 ♥ Mont Deus 滑雪 → 酒店 ♥

『凍冰冰、嘈嘈閉一家十口名古屋冬日の旅』 DAY 4

@ 名古屋     天氣: 晴朗 ☼   溫度: 2-7 ℃
@ 飛驒高山     天氣: 晴朗 ☼       溫度: -3-2℃

話咁快旅程就過左一半啦!!   
黎到 DAY 4 亦到係我地幾期待的日子
因為... 去玩雪啦!! ♥♥

由於由名古屋去高山   揸車到要差不多 3 小時
所以為左慳時間   我地就唔隨便在路途上的一個休息站買個早餐食


我的早餐 - 熱辣辣的 ♥ 朱古力 + 豬肉包 ♥

而小霸王就補眠  ♥


食過早餐   向高山出發囉!!
睇下景色就知道外面的氣溫下降中....


由 紅葉 → 到厚雪 
 ♥ 大家都好興奮 ♥ 好開心 ♥ 好緊張 ♥


行左大約一個多小時    休息站停一陣去個廁所先
點解刻意提呢?? 咪係烏龍野又發生囉
其實O個刻真係好唔開心的

睇住呢張相.....啦!!

事緣係.... 我地落車去完廁所   就好開心咁影下雪景
點知   爸B影完呢張相之後上返車問我 :『你部相機得一張相o既?』
我o個刻..... 都唔知發生咩事? 不停問點會呀? 點解呀? 你攪過咩呀?
爸B 只係答我: 只係影相,完全冇控過任何制喎! 應該係壞左咭

吓?? 乜新memory card 都會壞架咩? 
(原來card係會頂唔住太凍或太熱架!)

o個一刻   小FAN 真係好down囉!! 
我影左3日的珍貴相片冇晒喎!!

爸B 就叫我: 『換過另一張咭先,返香港搵人救咭吧!!』

幸好,返到香港真係救到
但就唔係全部救晒,但救到九成我都好滿足 ♥ 
(即刻叫爸B 買過張靚咭♥ )

烏龍野講完,收拾心情繼續旅程
換上新咭後   影返多D先

外面D 雪越來越厚   路都有點兒滑
** 小心駕駛! 慢駛!! **

YEAH! .
由 名古屋愛知県  → 岐阜県高山市     車程約 2小時30分鐘



到著時間   約12點左右

揀呢到  主要係因為近酒店咋!!
不過都OK  唔多人  玩得舒服



♥ 多得天公造美   天氣靚爆 ♥
有得玩雪但又唔會太凍


第一次見到雪的小霸王
♥ 好新奇 ♥ 好興奮 ♥ 好開心 ♥ 好享受 ♥


當正係自己屋企咁玩、咁瞓、咁走


呢2位2歲多小小的小朋友,完全係唔怕凍囉!! 

白雪雪的雪景  VS 滑嘟嘟的小霸王

♥  真係特別可愛吸引 ♥  


500円一日任玩的雪兜   真係好抵
小朋友未識滑雪  就最O岩玩
(真係好快、好好玩架!!)


大人就去滑雪      好似都係百幾蚊港幣就可以玩足全日    堅抵囉!


在雪地玩左 大約個幾鐘   差不多2點啦
係CANTEEN 搵野食   味道又唔錯喎!!


休息+食飽左    又再出雪地啦!!


♥ 小朋友的精力真係旺盛呀! ♥ 

玩到四點左右要走人   
滑雪場關門啦!   天都開始黑
快D去酒店囉

玩雪真係令人特別疲累架
上房休息下先


不過佢地呢?   點解完全冇意休息架??? ♥ 



唔累架咩?? 


休息左 1 個小時左右
就去享用我地除夕晚餐啦!!

♥ 酒店BUFFET ♥ 


可惜係..... 冇乜野食.... 真係令人失望!
我冇影相... 應該估到食物款式係小到七彩
仲要係五百幾蚊位架!   唔包飲品

失望之中的失望


食飽走人就算    哈哈~ 

除夕倒數前節目  ~ 浸溫泉


♥ 好得意 ♥  小朋友上學去咁 ♥ 


不過帶住小朋友   又怎能享受到浸溫泉呢?
叫做去『集體沖涼』仲好吧! ♥
爸B 男人們就可以真正享受
小FAN 要照顧小霸王   真係只可以玩下水仔咋!!   (嗚~嗚~) 
小霸王佢就開心... 因為佢可以玩水    玩唔停
下次吧!! 今次與溫泉冇緣    (嗚~嗚~) 

HAPPY NEW YEAR
BYE BYE  2014  & WELCOME 2015

 ♥  很累的一天   倒數完各自回房休息囉!!  ♥ 


Welcome to S.K.Y. Lovely Family
想睇下其他名古屋的遊記,請 Click 入  ▌名古屋遊 ▌ ● 全集 ~ ♥


沒有留言:

張貼留言