2016年1月27日 星期三

▌曼谷、芭堤雅遊 ▌ ● Day 3

DAY 3 行程:  
VIP VILLA →  Jomtien Beach →  VIP VILLA → Pattaya Floating Market  
→ Cartoon Network Amazone  →  VIP VILLA

Good Morning Sunshine!! 
芭堤雅的日出時間真好,唔太早! 


今日行程叫做多小小,所以要早一點出門
(其實都成10點幾先出門)

團友們要求下,坐VIP VILLA 提供的GOLF 車去左附近的海灘
Jomtien Beach

可以游泳、玩水上活動、食野.... 乜都有


海水都OK (比起香港咋),沙都好幼細


小朋友見到水+沙,簡直係CRAZY左囉!


玩左大半小時,我地就要走人啦! 


話咁快就去到下一站 -  Pattaya Floating Market
芭堤雅的四方水上市場
你可以只係行下街,睇下野買下野,食下野
又或者可以自費坐下遊覽車/船  
(我個人覺得天氣咁熱唔坐會好D囉!)


水上市場  有好多不同的餐廳  亦有好多小店
(係睇你敢唔敢試咋... 哈哈~)
串燒、奶茶 我地都有食,不錯呀!
其他就..... 


水上市場 地方都好大
要圍住走一圈都要用上1小時 (慢行)




不同時段會有不同的表演,如: BOXING


但我家小霸王完全冇興趣囉!! 
因為佢發現佢最愛就係隔離
先係..... 用奶樽仔餵錦鯉?? (25泰銖/支)

小朋友餵得好開心


再黎係.... 魚療?  問佢玩唔玩? 佢話唔玩淨睇就得
呢位小朋友真係好易滿足! ♥


係水上市場食埋個午餐,我地就趕快去下一站 - Cartoon Network Amazone

芭趧雅最新的水上樂園
呢到地方唔算好大,但卻設有10個主題園區,
一共13個玩水設施和18條滑水梯,仲有 FOOD COURT 
 

滑水梯呢D 咁激的玩意,交俾爸B姨丈佢地玩
我地小朋友LEVEL 就留返係人造浪泳池玩餐飽吧!~


呢個人造浪泳池,
每半小時就會有好大的浪沖埋黎,你可以用佢地提供的水泡玩
雖然係人造,但都好激下
如果唔識控制的話,一個唔小心就好似我咁反泡囉 ~ 哈哈~


一早為呢兩位未識游水的小朋友準備好救生衣
佢地可以盡情玩,完全唔怕水
(就算 D 水深高過佢地,佢地都唔怕)

小霸王佢真係以為自己係條魚囉!~ (CRAZY??)


不知不覺就玩左差不多三小時
盡興呀~ 有人仲嫌唔夠喉
玩滑水梯的四人組 回報話..... 勁正,好好玩!

但奈何人地夠鐘CLOSE,要走人!


呢日係除夕,VIP VILLA 好體貼租客
o係佢地屋苑的大花園舉行除夕BBQ晚餐派對,所有租客都可以免費參加


我地當然有參加,不過小朋友的晚餐就....
由我地偉大的婆婆準備, 而我.... 失左聲,所以只好陪小朋友一齊食吧!
(冇錯,第二日已經開始失架啦... 你可想而之,小霸王有幾乖吧! 哈哈~)


等小朋友食飽飽,我地都有出去玩下


可能小霸王習慣早瞓,而且呢日玩得太累
未夠12點已做左豬仔,而我都做埋大豬
所以冇參加倒數,同冇睇到煙花.... 哈哈

DAY 3 END

Bye Bye 2015, Welcome 2016

Pattaya Floating Market: http://www.pattayafloatingmarket.com/
Cartoon Network Amazone: http://www.cartoonnetworkamazone.com/
 Welcome to S.K.Y. Lovely Family

4 則留言:

  1. 而家咁凍睇你呢篇blog真係想飛去玩呀...
    個人造泳池好正, 小霸王玩得好開心, 姨姨都想一齊玩呀...
    奶樽仔餵錦鯉好好笑, 係咪真係飲到架呢???

    回覆刪除
    回覆
    1. Little k's mama, 我都好想去過!
      奶樽仔餵錦鯉 - 真係飲到架!

      刪除
  2. D 相好靚呀,係咪大機影架? ^^
    影果位好叻呀,BOXING果D 影得好靚 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哇,samsam 你好勁, 估中, boxing 真係大機影的, 當然出自爸b啦!

      刪除