2016年1月29日 星期五

▌曼谷、芭堤雅遊 ▌ ● Day 5

DAY 5 行程:  
Berkeley Hotel →  The Platinum Fashion Mall Berkeley Hotel  
→ 泰國素萬那普機場 → 香港機場 → 屋企 

話咁快就黎到最尾的一日啦~ 
大家都有點累,所以..... 都不太願去太遠的地方

先在酒店享用免費早餐,跟住上房收拾好行李
再CHECK OUT 及寄存行李

攪掂晒都差不多11點啦~
近近地行去酒店附近的 The Platinum Fashion Mall 
原先諗住淨係入去買 POSH 袋,點知.....
我地卻在呢個MALL 行晒我地D時間,哈哈~
呢到係類似批發的MALL,所以乜都有得買
咁當然唔係貴野,係好大眾化的物品
不過男女裝、童裝,手飾樣樣齊,價錢都唔貴
我地收獲都OK架!~ 


行到一點左右,我地就隨意在FOOD COURT 食個LUNCH
2點半返酒店,再拜託酒店服務員叫左架12人車出機場
唔洗半小時就到,由於早到左,CHECK IN 及寄行李後
可以周圍行左一陣,影下相


CRAZY的我們.... 更在機場買左"芒果糯米飯"上機食
哇! 唔鍾意食芒果的我,都覺得好好味!! 
雖然比起出面的貴好多,但真係好食好多! (出面40-50泰銖,機場 170泰銖)
所以.... "芒果糯米飯"係機場必買必食的
大家要記住試下啦!


航班飛行時間比預計的早左到達香港,所以11點左右我地就各自返到屋企啦!

『熱辣辣一家十二口曼谷芭堤雅誇年の旅』就告一段落
小FAN 個人真係好鍾意一家人去旅行
因為大家已經有自己的家庭,唔可以日日見,
但係去旅行就可以見多D、相處多D,
不論是開心或是吵鬧,總是要一齊跟家人分享先係最好的!

係呢個旅程,雖然我唔知道小霸王發生咩事
點解會勁黐我? (連爸B / 姨媽都唔要) 
點解會勁頑皮? 勁唔聽話? (令我失聲的原因)
但我相信小朋友在每個旅程上都會不自覺地有所改變及長大
好定壞? 冇所謂吧!~  


期待下一個 Family Trip 

 Welcome to S.K.Y. Lovely Family

沒有留言:

張貼留言