2013年5月9日 星期四

♥ Mother's Day Present ♥

♥ Mother's Day Present ♥週六晚
老公仔話去睇下波鞋
一路都知佢想買beckham代言o個對adidas 新波鞋
唔知點解鍾意又唔買
但又成日掛在嘴邊呢??

男人係咪個個都係咁架呢??

o係我迫令下
佢就買左

而我咁o岩睇中左件tee
咁咪順便叫佢買埋俾我
就當作母親節禮物吧

原先我係叫佢買S4俾我的
但我見都差不多滿約 (好似8月)
咁就不如等到8月先
我又唔係急住換機

講返件TEE
今次醒目唔要貼身款
M SIZE 剛剛好
仲以為會大D tim
(發緊夢中... 以為可以要s size)

哈哈..
冇可能啦
生完著得返m size 已經好滿意!!


沒有留言:

張貼留言