2013年7月18日 星期四

♡ ♥ Myolie's 1st Birthday in HK Disneyland ♥ ♡ 


♡ ♥ Myolie's 1st Birthday in HK Disneyland ♥ ♡ @ 2013.07.13


時間真係過得好快呀!!
咁快就一年
我的寶貝囡咁就一歲啦!!

媽咪 祝妳
永遠都咁健康, 咁開心!!
最重要係要做個乖囡, 好人

阿囡第一個birthday 點過?
呢個問題我真係諗左好耐架!!

本身有諗過開party
但阿囡又未有朋友仔
而且我又唔想招待客人

我覺得生日只要有最親最重要的人在一起就得

所以打消左呢個諗法

最後...

我就決定左... 去迪迪尼
等阿囡可以過一個奇妙的生日


********************************************************

為左唔想朋友破費
『迪迪尼生日之旅』
我只係邀請~左屋企人去

一早7 點幾
就叫醒阿囡沖涼飲奶出門口

8點半出門



準時9.45 到達迪迪尼會合
公公婆婆細姨表姐已經一早到左
姨媽姨丈表弟就遲一步

為左唔想咁迫
我地就坐左一陣
等d 人入場先




今日刻意為阿囡穿上印有佢英文名MYOLIE的 TEE


公公一見到阿囡就抱住唔肯放手
阿囡又好肯跟佢喎

(阿囡, 公公都係第一次入迪迪尼,
佢的第一次就俾左你啦!!)

入園第一站
就係換個生日章俾阿囡留念



因為天氣造美, 一D 雨都冇
所以太熱
就幫阿囡換左件淺色衫


好耐冇一家人出來走走
所以... 好開心



呢個好似... 就係長髪公主!!
(見未影過咪走去影下囉)



去咁多次迪迪尼真係冇乜幾可玩旋轉木馬
我好怕玩旋轉的機動遊戲
我會暈
但為左阿囡.... 冇計!!


呢個衰妹有得玩
就連瞓覺都唔記得


玩完旋轉木馬
再去玩winnie the pooh
之後就去左迷離莊園

估唔到原來係咁細的area
得一間餐廳 + 一個遊戲

我地先去『大冒險家餐廳』食個 late lunch
7大3細
食左HK$808 (6個大人SET LUNCH, 1 個兒童餐)

哇... 估唔到加左咁多錢
幸好味道不錯!!

跟住我地就排隊玩【迷離大宅】
坐上磁車
進入館內參觀



原本以為冇乜特別
點知唔係囉??

配合不同的情景
會加入不同的音響+ 視像效果
例如... 特如奇來的... 噴水, 噴火

我同阿囡都俾嚇一跳

不過真係唔錯喎!!
一定要玩下




之後再行埋去『灰熊山谷』

哈哈...
暫時放低阿囡俾婆婆公公
四個人去玩下
【灰熊山極速礦車】

好耐冇玩過山車
好興奮好開心

呢個唔係好激有離心力的極速礦車
真係好好玩呀!!
(如果唔多人我一定會再玩囉!!)


玩完接返阿囡
又繼續睇野

【西部拍拍照】




呢3 個可愛的小囚犯
真係唔捨得放佢地入囚室呀!!


4點夠鐘睇巡遊
因為係summer
特別多左個以水為題的巡遊





阿囡見到唔同的迪士尼人物都好興奮
會叫... 會拍手仔.. 會say hi , bye


巡遊完已經差不多五點
我怕冇得再同迪士尼人物影相
所以急步搵阿囡近期最愛


當然唔係... 大眼仔啦!!!

係就係怪獸
但就係主角... 毛毛
我只係o係電視上講左一次咋
阿囡就記得毛毛
每次見到... 一定會叫"毛毛"



之但係... 原來只可以遠觀
不可以近望

未行見就不停叫毛毛
行埋去.. 就... 喊爆左



入園目的完成
可以繼續玩

我地去玩埋巴斯光年
就停左...
二個細就去baby room 休息
表姐就同姨丈daddy 公公繼續去玩

**************************************************************

晚餐
訂左CORNER CAFE 食
一人一個SET
味道都不錯

我仲訂左CHEESE BD CAKE 俾阿囡
係MICKEY 頭形狀
好得意



餐廳員工更送上寫滿祝賀語及簽名的生日



在大家的生日歌下
阿囡笑得好開心!!
希望明年會更多人陪佢慶祝




*************************************************************

今次呢個迪迪尼生日之旅
雖然係又熱又多人
但見到小朋友們玩得開心
老人家湊孫湊得開心

乜都抵返晒!!




沒有留言:

張貼留言