2013年8月16日 星期五

♥ 我們‧生日快樂 ♥

2013.08.09 Day 393

生日快樂
to me & my husband!!
yeah!!

真的有點兒對不起
淨係講生日都出左幾個post
真係好煩! 真的不好意思.. 哈哈..

女人嘛,就係對d 日子記得特別深刻
可以話係死心眼
****************************************************************一早起身換好衫準備返工
阿囡就起左身
哈哈... 好開心!!

冇錯, 今年我一改咁多年的習慣
就係"生日冇放假"
如果我冇記錯
出黎工作後
每年生日都一定放假
(因為我唔想生日都要工作)
點解今年唔放
因為阿囡未病好
冇理由唔理佢
自己出外慶祝架
我做唔出囉!!
所以咪唔放, 繼續工作吧!!

***************************************
我唔放假
但老公仔就有放
(都有小小覺得唔好意思架, 話晒佢都生日
只係小小咋!! )

原本以為老公仔會冇表示
點知返到屋企....

哇...
老公仔買埋蛋糕+sushi+ pizza
等我一齊慶祝

呢個係佢十年來第一個買俾我的蛋糕呀!~

(真係等你好耐呀!! )

美心新推出的 - 千果派對

上層係水果製成健康高纖果凍
下層係芒果慕絲及海綿蛋糕


味道不錯, 好清新
唔係太甜, 食落唔漏, 仲有凍冰冰的feeling
夏天不妨試下


仲有pizza box 的pizza




當然唔小得我最鍾意的日本菜 - sushi
十勝牛的外賣
好味呀!!
**************************************************
其實我真係好易滿足
小小的食物及心意就可以令我好開心

謝謝你, 老公仔
你今年的心意, 我收到晒
錫晒你, 明年請繼續努力!!

沒有留言:

張貼留言