2014年5月19日 星期一

四日三夜法國...醫院之旅

上個星期小FAN的心情簡直係
“悲喜交集”

開心的是....
等左好耐的旅行終於confirm 晒啦!
只欠小FAN 請埋假就攪掂
(遲 D 再同大家分享下)

傷心的是... 又或者叫做痛心的是...
小霸王生病了、入院了!!

小朋友生病真係可以好突然架
完全乜都冇跡像囉!
唉.....

► 2015.05.08 (Thu) ~ Day 665 ◄

今晚小FAN 食晚飯時
感覺小霸王的體溫有點高
所以就幫佢探下熱

小小熱38.4度左右
當然就係飲定退燒水啦!!

呢日狀態好好好精靈!



► 2015.05.09 (Fri) ~ Day 666 ◄

零晨 4點幾左右
小霸王又燒返
再俾多次退燒水佢飲

到 小FAN 返工時
見小霸王已退燒 就叮囑 99 小心觀察

到 9點幾
99 話俾左退燒水佢飲
但都有退燒

咁就叫 99 帶小霸王去睇DR. LEUNG
由於佢乜都冇事,只係得發燒
驗埋小便,結果正常
DR. LEUNG 估計係... 作感冒
開左退燒水+消炎

點知返到屋企
居然燒到39.4度
我即刻叫99 塞退燒藥
幸好好快又退左

呢日狀態仍然係好精靈!

►2015.05.10 (Sat) ~ Day 667 ◄

零晨時份
又燒到39.7度
又再塞多次藥
不停退完又燒、燒完又退咁

今早又帶佢返去睇 DR. LEUNG
醫生話表面唔覺小霸王有事
寫紙叫我地帶小霸王去驗血 + X-RAY

驗血 + X-RAY 的過程
對於年紀小小的小霸王
真係... 一件極度恐怖的事情
小FAN 只係聽到『喊聲+媽媽』

做完晒,我地就返屋企等報告
下午先再去見醫生

呢個心情下
我地仲要帶小霸王去幼稚園交錢訂校服
唉!!

大約五點返去DR. LEUNG 診所

DR. LEUNG:『X -RAY 冇事,但驗血報告就話有菌,我建議你地帶佢入院檢查咩事。』
我:『咁幾時入院?』
DR. LEUNG:『今晚或明早啦』
我:『咁如果明早先入,你會開藥俾佢嗎?』
DR. LEUNG:『唔! 我都唔知開咩藥』
我:『竟然咁,我地就今晚帶佢入院吧!!』

等埋醫生信,
我地就返屋企收拾小小用品
出發去法國...醫院

去到法國...醫院
先要睇門診
我地要求要睇蔡榮豪醫生
但係門診A同事話蔡醫生放咗工
叫我地自己聯絡佢
(勁不負責任的門診A同事)

係冇計下,
我地照睇住繆XX醫生
我覺得佢係一個趕住收工的兒科醫生囉!
講晒病情+俾埋醫生信+報告佢睇

佢居然問我地:『你地黎睇咩架?』
(真係想... XYZ@#~!*&^ 佢囉!)

我地再講多次佢聽
佢就話:『哦! 咁入院囉!』

係辦理入院手續時我地多次同唔同的同事/姑娘講
「我地係要睇蔡榮豪醫生」

最後幸得爸B表妹(法國醫院工作) 同好好姑娘的幫忙
先可以轉到醫生
(點解私家都咁麻煩架????)

攪埋入手續上埋病房
都已經接近九點

蔡醫生初步檢查
係做左驗血、抽鼻涕驗菌
先再決定

抱住小霸王入診症室後
就要出外面
因為姑娘要幫佢種豆+抽血+抽鼻涕 + "釣"鹽水

一個人站在外面又再聽到
『喊聲+媽媽』
唉! 真係... 我真係...
喊埋出黎! 心痛死... 如刀割呀!


不過
經姑娘話返我知
原來小霸王好叻,唔係喊得好犀利
仲話種豆係戴表表喎!!

好叻女呀!!

由呢一刻起,小霸王 & 小FAN 的法國...醫院之旅開始了!

呢日狀態開始...疲累!

►2015.05.11 (Sun) ~ Day 668 ◄

始終都係陌生環境
小FAN 就瞓得唔係咁好
小霸王就可能因為藥力,又或者太累而瞓得都OK

不過... 眼就腫得好勁
嚇左我一跳!


"釣"左鹽水一晚
燒都仲係退下又燒
因為報告未出
所以醫生都只係開左咳藥 + 退燒藥

幸好呢日狀態回復小小精靈!

► 2015.05.12 (Mon) ~ Day 669 ◄

今日小FAN 要返工
日頭就99 睇住小霸王
收工就我黎接更

報告終於出晒
醫生証實係【副流感】
由於太普遍,醫生話唔洗擔心
好快好返

今日開始食抗生素
唔洗再釣鹽水的小霸王更加活潑到周圍走

晚上燒亦開始退晒
唔再發燒

呢日狀態是活潑精靈!

► 2015.05.13 (Tue) ~ Day 670 ◄

今早都係食抗生素+咳藥
早上醫生巡房時話睇埋今日如果OK就今晚可以出院!

YEAH!
放工就9秒9 去醫院準備接佢出院

唉! 點知醫生到 7點幾先黎巡房
批埋出院、攪手續、找數
都用左1個多小時
到 9點先出得院


返到家已經十點多
而我的小寶貝就... 瞓到隻豬仔咁啦!!

…。…。…。…。…。…。…。 …。…。…。…。…。

雖然呢幾日瞓得不好,好累
但見到佢冇事,自己都安心好多了

而今日的小霸王已經好返得7788啦!

經過呢短短的四日三夜法國...醫院之旅
我發現小霸王長大左好多
亦學懂左好多

佢對食藥呢樣野已經接受左,唔再發脾氣大叫大喊
佢對醫生護士就... 仲係有抗拒,但已經好左好多!

正所謂【經一事,長一智】吧!!
哈哈 ~

PS:
今年的MOTHER'S DAY 真係好難忘
在法國...醫院中渡過
亦收到如此貴重的禮物

小FAN 真係受唔起
真的不用再送上了
一次就夠!!




3 則留言:

  1. 嗚....睇見都心痛,比在我一定哭....嗚嗚....
    好彩好快冇事,希望以後都健健康康啦 ^^

    回覆刪除
  2. 法國醫院兒科馬焯康是垃圾
    婦産科游洋是非常好的醫生

    馬焯康只是一隻經營高收入醫療程序的禽獸

    我們生第一胎BB没有經驗,選了一個好的婦産科醫生(游洋),但忽略了選好的兒科醫生,結果醫院安排了這魔鬼為我們全家準備了地獄旅程:

    已是多年前的事......馬焯康(以下簡稱馬)説我們剛出生的寶寶有嘔奶情况(奶粉),要在温箱作特别觀察,我們問馬: BB嘔奶情况如何嚴重到要特別觀察?馬説嘔奶就要觀察,並没正面回應!我倆都没經驗,太太剛經歷産子,身體非常虚弱,没有再追問情况。

    第二天中午,護士跟我們説馬醫生要我們簽一份抽血檢驗同意書,我們問現在BB情况怎樣?護士答:你要問馬醫生,我們想睇下BB,她答:BB已被安排特别觀察,不可睇,要問馬醫生,但馬醫生不在,你們盡快簽完安排檢驗。

    我們已領悟到要被玩弄了,但又極度擔心寶寶,所以我决定先問了我的家姐(她曾任職助産護士現任老人院副院長),家姐要下班後才能來到醫院,但黄昏時候法國醫院護士再來催促簽名及代馬醫生説若不檢驗,一切後果你們自已負責。而馬醫生仍然不在!BB仍不讓我們看!BB現在甚麽情况也不告訴!作為第一胎初生寳寶的父母,非常憂心,悲痛,憤怒又無奈...但此刻正確决定是簽!

    第三天下午檢驗報告出了,5張紙,幾十項指數,護士説馬話BB尿毒素高,要作深切治療安排,又要簽同意書!咁危險重簽乜同意書呀!唔係馬上處理咩?
    我把報告發給了家姐,家姐一小時後在電話通知我:馬上同BB辦出院,我找了做兒科醫生的舊同事看了報告,BB一切正常,尿毒素偏高是初生BB正常現像,馬焯康在兒科中出名投訴個案衆多的!
    當我們要求辦出院時,馬才突然現身説了情况嚴重,你們不可隨意帶嬰兒離開醫院,態度非常惡劣!我唯有把家姐的話與馬説了一次,馬就對護士説要我們簽一份完全不可追究任何責任同意書才可帶走!

    我們簽了,我們繼初生時見到BB,這是第4天才第二次看到我們的兒子...我倆的淚水已停不了!

    出院後個多月BB也沒再看過醫生,情况一直正常,兒子從第4天到現在已入讀幼稚園了,一直健康成長。

    今日我在忙中抽空寫這段話,因我的怒憤及内疚已放下了,希望天下愛兒女的父母不會重步我們的覆徹,不要在回憶及夢裡重播那第4天的影像...兒子身上插着多支的針管,多個抽血的針孔疤痕在手碗及腳碗位。

    回覆刪除