2014年8月15日 星期五

▌香港一遊 ▌Happy Ocean Park

2014.08.09 (Sat) ~ 2y0m27d


生日好去處?
相信好多HK人一定會諗起 Ocean Park
因為唔洗錢有得玩!!
其實都仲有其他地方
例如: 昂坪360、山頂蠟像館 (都係生日免費的)

由於呢兩個地方
小霸王已去過
所以最後我地都係揀【Ocean Park】

小FAN 都差不多三年冇去了
(心中真係有點覺得唔抵
三年生日都冇享受 Free Ticket
C9仔係咁架啦!! 哈哈 ~)


 有坐開西鐵的朋友們
對呢張好有心意的單程票
一定唔陌生!
多得港鐵,我地又可慳左一程車費


不過轉車轉到有點頭暈囉!


準時十點到達
先去票務處換飛
YEAH!!
2 FREE TICKETS
(兩公婆同月同日生的好處之一,呵呵!!)

一家三口完全唔洗俾錢就可入場


今年仲有埋COUPON 送
我地梗係有好好利用晒啦!!


入園前已經在腦海中計劃左行程
就係先坐纜車去另一邊睇左D 新館,食埋午餐
再坐海洋列車返黎呢邊玩


多謝天公造美,天氣勁好
簡直係... 熱!

排左大約半個鐘就可以坐纜車了!
比相像中快


第一天坐纜車的小霸王
完全唔怕,仲勁開心!!


哇!! 三年冇黎變化真大
多左好多機動遊戲
只可惜.... 冇得玩!!

唔緊要啦! 參觀下都不錯吧!

冰極天地

天氣咁熱,最好就係... 涼冷氣!


叫得南極,真係好凍囉!
D 企鵝肥du du , 好得意!


雪孤,都好得可愛呀!


太平洋海岸

海豹、海獅...
一下子要分辨再講俾小霸王知
真係...  有d 難度囉!


講真!
 咁近距離望住佢地
小fan 都怕怕
佢居然..... 係勁 hyper??


尋鯊探秘


即係以前的水族館
哇!! 多左好多鯊魚呀!
仲好大條

愛魚的小霸王
佢睇左好耐都唔肯走
仲不停為我地介紹有咩魚行埋黎


真o既動物無論幾大佢都唔怕
點解假o既佢會嚇到喊晒??
仲要離開九丈遠??


一次過睇左咁多動物
休息下... 去玩下先!

佢最愛 - 拋波波
今次冇咁幸運了
什麼都冇中!
(應該叫做好彩吧, 不用再帶公仔回家)


水母萬花筒

行左咁耐,係時候要醫醫肚
估唔到,咁多人等
足足等左45分鐘先入到去

冰極餐廳

正正係南極奇觀隔離
如果想舒舒服服咁睇企鵝的話
呢間餐廳真的不錯!!

一隻一隻企鵝係你面前
游呀~ 游呀 ~

我地冇叫到SET
因為覺得唔太o岩食,散叫會好d


二大一細
叫左一個意粉, 一個什扒, 一個PIZZA, 一杯特飲
生日優惠 - 八折 + 送左2杯可樂


PIZZA - 好好味!! 正
意粉 - 唔差, 份量OK, 有少少漏
什扒 - 一般, 魚好味,牛扒過熟,豬同雞扒就還可以


呢位小姐,
跟得我地去街就要自己食野
冇人餵架! 表現尚算OK啦!

食飽飽後,我地就坐海洋列車返過去!

亞洲動工天地

懶洋洋的熊貓最可愛!!

沿路行去"威威天地"

幻彩旋轉馬

完全不用排隊
仲可以玩成3分鐘咁耐!
都係第一次咋!! 呵呵 ~

昇空奇遇

呢位小朋友玩緊呢個時
不停望住遊樂場個滑梯
仲問我可唔可以玩?
由我SAY NO 開始.... 問左N 次
問到我SAY YES 囉!!
(服左你啦! 長氣妹)


一落地就九秒九跑去
哈哈~


又再去拋下波仔
YEAH!! 冇中!! 呵呵~
(呢日最開心的是.... 見到小霸王的笑容)


砵砵火車頭



海馬探知館

哇哇! 唔睇過真係唔知咁多款
犀利!!

原本打算去埋"海洋奇觀"睇魚
但太多人排隊,又唔想太夜走
所以... 唯有唔去
去左BABY ROOM 換過套新衫就走囉!!


Ocean Park 之旅圓滿結束! yeah!

今日
唔算多人、唔迫、唔洗點等
 (我估同平日差不多)
天氣又好!

雖然只係陪小霸王玩多
但見到佢好開心,
你好自然就好滿足!!

 今天是一個開心又幸福的一天
yeah!!




5 則留言:

  1. 嘩,小Fan,你唔講真係唔知原來昂坪360、山頂蠟像館生日係免費啊,咁我又安排下生日去玩先,heehee ^^
    生日快樂呀,身體健康,幸福快樂 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. SamSam, Thanks! 快D PLAN 下啦, 唔好浪費咁好機會

      刪除
  2. 遲來的生日快樂!!!!:)
    我都好耐冇去OCEAN PARK!!
    不過E家好似實在任何時間都好多人呢!!真係有點怕怕呢!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks Emily!!
      唔一定的, 暑假過後應該會小人d

      刪除
  3. 岩岩星期日去完同老公慶生日呀!

    回覆刪除