2014年9月10日 星期三

開開心心 ● 迪士"樂"尼

2014.08.30 (Sat) ~ 2y1m17d


PN 班適應週已經完結了
下星期就正式返學
咁即係就黎放完暑假
(扮下野先... 哈哈!!♥)

為左鼓勵下小霸王
今日... 我地就去好耐冇去的
Disneyland
(一年多冇去了)


小霸王: 我地去邊呀!! 去迪士"樂"尼!!

小FAN都唔知點解佢會加多左個"樂"字??
我教佢係迪士尼 / 迪士尼樂園架!!

由屋企去迪士尼真係勁方便
全程港鐵
快、涼、正


雖然係星期六
但又唔多人喎
真係意想不到呀!! ♥♥


天氣仲要好到不得了
唔變黑妹都偷笑呀! ♥


一入園見到廣告話12點前購物有九折
梗係入去睇下 + 涼下冷氣先啦!!

TSUM TSUM
好得意! 有大有細!!


見有九折就即刻買左呢個噴水風扇先
♥ 咁熱天時真係噴下水舒服好多! ♥

上次仲係BB 的小霸王玩唔到呢個
今次... 就第一個玩佢

馳車天地


冇得揸都咁開心
相信下次黎你就可以自己揸


你睇佢幾期待??幾緊張??
唉! 小FAN 我就..... 勁唔想玩囉!!

小FAN: 阿囡呀!! 你同爸B玩好唔好呀?
小霸王: 唔好!
小FAN: 吓! 我會暈架喎!
小霸王: 媽咪,一齊玩!!

唉... 唯有頂硬上吧!!


瘋帽子旋轉杯


幸好最後冇暈到咋!! 驚險.. ♥♥
但入夜時再玩多次就.....

小熊維尼歷險之旅
又係玩完又玩

灰姑娘旋轉木馬

點解小朋友的遊戲一定要轉架呢??
可唔可以UP & DOWN 唔轉呀??
真係難為了家長囉!!

玩左咁多轉野,真係要休息下
我地就去左食個午餐!

食飽就去搵我至愛影張靚相先


想問下點解而家D 工作人員幫人揸機影相D 質素咁差?
我指係揸我地部機
完全係.... 唔見得人
只有呢D唔係合照就影得清清楚楚
合照就..... 唉!


最後..... 梗係幫襯佢地買相啦!
仲有埋Softcopy
總結... 係"要你買相"




小霸王: Pooh Pooh 都有big tummy!!
哈哈 ~ ♥


上兩星期去Ocean Park 見到d公仔
就離開九丈遠
今次.... 居然抱住唔放
迪士尼真係.... 勁呀!! ♥♥♥


咩事?? 有乜咁好睇??
要你踎低睇??
咪就係....

轉轉彈弓狗

係排隊時俾我地見到VIP
就係邱小姐!
哇!! 估唔到佢真係keep 得幾好喎!
名人真係唔同d,對鏡頭好敏感
完全影唔到佢!
最後都係放棄,俾返私人空間佢吧!!


講返呢個彈弓狗先
係唯一一個遊戲係嚇到小霸王
佢玩左一個圈已經好驚
可能係多人排,轉快d ,有小小離心力
我問佢玩多次好唔好?
佢話唔好... 哈哈!! ♥♥


迷離大宅


玩埋呢個,已經五點左右
大家都好累了!!
小霸王瞓覺,我地就坐低飲杯野休息下


未瞓夠的傻妹
俾我地吵醒食晚飯囉!

食飽晚飯,見未夠鐘睇煙花
就又玩多陣

太空飛碟

巴斯光年星際歷險


準時九點放煙花
真係... 睇多幾次都唔厭呀! ♥♥


Bye bye Disneyland!!


We'll be back!!

上年小霸王黎呢到真係一舊飯
今年就好唔同,
佢居然記得到佢玩過d乜? 見過d 乜? 做過d 乜?
最令佢深刻的係....
『小小世界』

小霸王: 坐船船、 姐姐唱歌歌、有飛魚、小丑魚...

佢能夠唱到...
世界真係小小小
小得真奇妙妙妙
實在真系細世界
嬌小而妙俏......

真係諗下買唔買全年通好
銀卡好似幾抵下!!




4 則留言:

  1. 買啦,好多小朋友都超愛迪迪尼,間中去下小霸王一定好開心呢 ^^
    小fan好叻呀,其實我都想同巨龍去迪迪尼啊,不過一想到天氣依然熱就怕怕了.....還是等秋涼一點....嘻嘻....^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哇... 魔鬼呀... 好引誘呀!
      其實等巨龍大小小先去會好D, 因為成日要抱住都幾辛苦下

      刪除
  2. 由朝玩到晚, 好正!!!!
    可能咁岩唔好彩遇到個影相差既工作人員, 我之前兩次佢地幫我影啲合照都OK架...

    回覆刪除
    回覆
    1. BIG Yeah MAMA, 我估係.... 因我之前去都唔係咁

      刪除