2015年7月24日 星期五

三歲生日の第三波 - Mini Party

♥ HAPPY BIRTHDAY TO MY PRINCESS ♥

哈哈~ 本身諗住今年唔開派對的    原因係唔想婆婆太辛苦呀
點知  上年話過咪攪佢的婆婆    生日前一日居然提出要開派對    
(吓? 你叫到... 梗係冇得SAY NO啦) 

同上年一樣  簡簡單單DIY左張邀請卡


今年冇再淘波波啦~  改為淘紙製裝飾
一來唔想浪費,二來梗係唔想麻煩啦


除左紙製裝飾,我都有買小小汽球俾小朋友玩下

呢位忘記左自己係主角的小朋友
♥ 係完全投入地玩囉  ♥

由於唔洗點佈置   多左好多時間整野食
十款美食中   八款係自製的
(特別嗚謝: 大廚婆婆)

以下的.... 6款係婆婆整的
蒜蓉西蘭花、鹵水牛展、椒鹽虎蝦、鹵水雞腳鴨舌、瑞士雞翼、日式炒烏冬


我都有出力架 ~ 就係整我最拿手的壽司啦! ♥
至於甜品呢? 係餅店訂的 ~ 有芒果布甸、木槺布甸、大菜糕

刺身..... 係姨丈姨媽買來的,thanks!!

YEAH!! 攪掂啦!~ 人齊我地就開始PARTY 囉!!

開餐前當然要先為小主角唱生日歌啦
♥ 蛋糕出場 ~ ♥  哈哈~ 
係小霸王最愛的"NEMO"


說真的~ 好鍾意! 好靚呀!  
(價錢合理,味道不錯,一讚♥ )
間餅店係婆婆屋企附近咋.... (有興趣先問我吧!)

唱完生日歌... 小主角做左佈景板
影呀!~ 影呀!~ 



♥ 好鍾意呢張合照~ ♥  

佢有小小不忍心切下去   


衷心多謝每位抽空出席的朋友/家人們 
你地的祝福、禮物、利是,全部收到晒!! 
Thank you very much!!

(唔該晒你地.... 今年唔送玩具,真係太好啦!!)




生日回顧:

Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.07.11 (Sat) ~2y11m28d


2 則留言:

  1. 小FAN 好有心思呀,魚魚CAKE,小霸王一定好開心了 ^^
    個佈置都好靚呀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks Samsam, 個CAKE CAKE 我都好鍾意

      刪除