2015年7月2日 星期四

個人照 @ YOUR Memory

影完溫馨的家庭照後
係時候到小MODEL 獨自拍攝

其實O係影家庭照時   小霸王佢已經唔係咁合作
攝影師出盡法寶呢位小MODEL 都唔多望佢
實行係"怕醜妹"上身囉!!

到佢SOLO 呢..... 仲死多幾錢重
因為呢間STUDIO 係得攝影師一個
負責引小朋友的..... 就唯有交俾爸爸同媽媽 
(咁當然係我地樂意做, 佢冇迫我地)

我地二公婆不停扮鬼臉呀、讚佢呀.....
(仲辛苦過返工呀!)
好彩都影到 D 靚相   真係好安慰

去相... 

造型一:  SEXY BIKINI


呢個係 3個造型中
♥ 影得最多靚相,亦係我最滿意的♥




哈哈~ 我好鍾意呢張,點解? 鼻孔好大囉 好攪笑 ♥ 




造型二:  LOVELY PRINCESS


呢條裙對我黎講  都有意思架
因為呢條裙係我結婚時花女著的,
花女係我最錫的家姐仔

估唔到小霸王而家可以著到
真係勁開心呀!  
(今年要幫佢著多幾次先)



♥ 你呢個肥公主... 笑四人呀! ♥



造型三:  我大個女啦!


特別買左呢件印上"3"字的TEE  
本來諗住生日先著   但唔緊要啦
留下倩影都好




感謝攝影師Alan  
係小霸王極到唔合作的情況下都影到靚相
辛苦晒 !! ♥

♥ 哈哈~ 唔知係咪影得太抵? 令我想每年都影一輯呀! ♥


Welcome to S.K.Y. Lovely Family
YOUR Memory: https://www.facebook.com/Lun.your.memory?fref=ts

11 則留言: