2015年8月18日 星期二

熱辣辣♥Ocean Park♥

生日必到的地方.... 一定係 ♥Ocean Park♥
唔知你地係咪呢?
但小FAN家就一定係.... 原因...

1. FREE TICKETS
2. 小霸王勁鍾意海洋動物

呢二個原因完全足夠令我地
唔理酷熱天氣警告都要去
(而家覺得有點Crazy... & 後悔.... 明年都係諗諗)

曬乾出汗活動   當然要預埋其他人一齊去啦
今日一行大大小小 12人    10點鐘準時入場

好彩.... 唔多人咋....


到處都見到 LINE 的 公仔
(但冇同佢地合照.... 太太太熱)


一入場... 就九秒九搵有冷氣的地方行
"THE GRAND AQUARIUM"


小朋友可以睇魚魚,大人可以涼下冷氣休息下
( ♥多麼好的決定♥)


平時不肯企定定影相的小霸王
見到最愛就.... 好合作 ♥


不過小FAN個人唔係咁鍾意呢個新館
好似小D 魚同冇咁大咁靚咁
好彩都消磨左接近一小時


之後.... 就去排隊食野
冇錯... 係11點咋... 冇計.. 
因為ONLINE BOOK 唔到位   要WALK IN .... 

今次我地嘗試 海龍王餐廳
想俾小霸王睇耐D 魚魚  同埋一路食一路睇魚


如果D 魚大條D .... 會仲好囉! 
♥但環境都叫做不錯♥


食物質素: 滿意 

我地冇叫SET 只係散叫 D飯/麵   (咁早大家唔太肚餓)
當然叫SET會貴D,散叫就經濟D (我地生日仲有八折coupon)


哈哈~ 食飽飽就俾睡魔急call啦!!
我地就坐海洋列車過高峰o個邊


原本諗住小朋友瞓左   大人就去玩機動遊戲
..................
敵不過天氣了   太熱  太曬  多人
都係去最凍的地方行下 


肥do do 的企鵝     白雪雪的雪狐
(係好涼快... 但有陣令人難聞的企鵝味...哈哈~)


涼到頂唔住... (凍得際).. 
我地就出返黎行去海洋劇場搵位等睇表演

Ee... 改左表演內容喎!! 都不錯!
(但表演的動物就冇變... 
多麼的想見到其他大大條的鯨魚或殺人鯨)


一路睇 ♥  一路食 ♥  一路吹 ♥
(有私人賓仔公公   多麼的幸福 ♥)


睇完又去玩啦!  機動遊戲唔多o岩玩
唯有玩下燒錢遊戲吧!

呵呵~ o係只係燒左一張紅衫魚的情況下
呢位小朋友 ♥好叻叻♥ 咁拋中左 3個細獎
換左呢隻新朋友回家    


小霸王幫佢改左個名叫做" neigh neigh"
你睇佢幾開心 ♥ 幾有滿足感 ♥


玩完高峰呢邊   我地決定返去另一邊玩

♥ 我的小甜心仲乜係架纜車上電人呀?? ♥

呢兩位... 又係到 selfie???
(自從公公擁有左部蘋果機後.... 就always selfie ♥ )
又難得 d 港孫肯配合佢喎!! 


買餸? 好平架? 


一落纜車真係處處是影相靚位
小朋友合作就真係好好.... 唔合作就.....


影左一陣我地排隊睇新動物


係你啦.... 要保持安靜啦!
真的....好難影到合照   唯有影住假吧


我對呢個"澳洲歷奇" 有點失望

koala 就.... 到叫做睇到下
kangaroo... 完全係.... 好細隻... 
(天真的我以為會有幾隻跳下跳下咁.... 原來唔係)


衝衝地睇完   小霸王心急地要玩"環迴水世界"
(以海洋生物為主題的珍寶級旋轉木馬)

排隊時佢仲好開心咁話坐小丑魚、坐鯨魚、坐.....
點知... 抱佢上去時,大叫我唔坐呀! 
最後揀左架... 車仔坐.. 
新一代淆底王


坐左兩個圈之後,就同我講

小: 下一轉,我要坐海馬!
我: 海馬好高喎!
小: 唔高,好矮咋!
我: .... 唔坐啦! 你玩我o既?
小:  真架! 坐海馬啦!

(我真係唔會信你囉!  唔會玩多一次) 


冇得再玩.... 就帶佢去左兒童王國
(哇... 勁多人)
行下... 玩下.... 咁... 真係冇晒能量


六點幾就走人....
『雙龍奇緣』今次都係冇睇..... 


人老真係唔多掂   以前好鍾意黎 ♥Ocean Park♥
但係而家    乜都冇玩   齋行都覺得好疲累
真佩服買左全年通的媽媽   咁有能量陪小朋友玩
我個人覺得一年一次已足夠   哈哈~

回顧:

Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.08.09 (Sun) ~ 3y0m27d 
Place: Ocean Park

4 則留言:

  1. 我們八月初都因為生日優惠而去了一轉,除左熱,其實真係適合一家大細去呀!

    回覆刪除
  2. 海洋公園真係幾多嘢睇同玩,不過好似你話齋,乜都無玩都已經可以令人攰到癲咗,所以一年只可以去一次^_^

    回覆刪除