2015年12月1日 星期二

結婚週年紀念日 ♥ 鐵婚♥

其實自從生左小霸王     我倆都沒有刻去慶祝 d 紀念日
No Matter 係 
拍拖紀念日又好....   結婚週年日又好....   相識紀念日又好.....
就算係生日呀... 慶祝活動/地點都係以小霸王為主

所以紀念日   我倆都只會係記在心中
當日跟你說句 " 我愛你" ♥

一年又一年啦! 
今年已經係我地結婚六週年啦!  (♥ 即係鐵婚 ♥)
估唔到.... 五年後又再一次收到結婚週年の花

♥ 謝謝爸B 突如其來的浪漫 ♥
粉紅色的玫瑰    雖然唔係我最愛  但都好靚 

其實有冇花收...對我黎講  真係唔太重要
♥ 有你倆在我身邊  就已足夠 ♥


Happy 6th Iron Wedding Anniversary
♥ I Love U ♥ 我愛你  ♥ 愛してる 사랑 해요 


Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.11.27 (Fri)
  

9 則留言: