2015年12月3日 星期四

K1 班 ~ 秋季親子旅行

自小霸王上左 K1之後  我都好期待學校的親子活動
終於等到 11月最後的一個星期六啦!!

首個親子旅行呀!  好興奮好期待呀!  ♥
爸B 唔得閒一齊去  所以今次就我單拖陪佢去玩吧! 

8點半在學校附近集合
GO ♥ GO ♥ GO~  ♥

由學校到目的地都只係30 分鐘左右咋!  好快!


首先  所有人在入口處影張大合照
跟住就去大草原玩親子遊戲

我家的小霸王對親子遊戲真係冇乜興趣
反而對旁邊的小魚興趣大D


咁當然我地都有玩到親子遊戲


玩左差不多一小時   就可以自由活動囉!! 
(大約有3個多小時俾我地自己玩)

見地圖有個鯉魚池  就諗住帶佢去睇返夠本
點知...... 係吉池囉!! (乜都冇)... 激死人
攪到小霸王好失望   咁就唯有睇第二樣吧!


呢到最叫座活動之一   - 餵飼小動物


 餵飼小動物 NO. 1 - 小白兔

完全係唔怕佢咬佢囉! ~ 餵完再餵 


 餵飼小動物 NO. 2 - 小葵鼠

小霸王: 黎啦! 你快 D 食啦!
完全係自我好淘醉

 餵飼小動物 NO. 1 - 小山羊

D 山羊都唔係小架,大隻過小霸王囉!!
(其實佢地個樣都幾醜下..... CRAZY)

你地冇睇錯.... 佢係又再去餵過小白兔
D 小白兔見到佢一定好開心囉!


餵飽晒佢地 又滿足晒小霸王之後
我地就周圍行下搵野玩下

懷舊水車 - 唔錯!  

淋花 - 佢最愛啦!  ♥
(PS: D 水係要自己打水的)

大草地玩波波 
 (係學校送的)

佢梗係..... 有姿勢冇實際啦!


冇計! 似媽咪運動細胞係零! ♥


玩到十二點幾   小霸王叫肚餓
我地隨意搵個地方坐下享受午餐

登~♥ 登~♥ 登~♥ 登~♥ 
DIY 愛心午餐


見到佢食得咁開心
♥ 就算要我半夜四點起身整  我都覺得係值呀! ♥


食飽午餐,休息左一陣後,又去玩過啦!!

其實呢到都有好多遊戲設施架
只不過我的寶貝佢太細膽,話唔玩喎!  我都唔勉強佢

好彩佢都肯玩一D 唔激的遊戲設施

小草馬

小貨車

全日都可以見到你燦爛的笑容
係媽咪呢日最大的收穫 ♥
Love your Smile, Baby! ♥ 


小鞦韆


呼拉圈
(學校用品)

見佢好努力地嘗試轉個呼拉圈
雖然係用手扮轉   但你的努力足以令我俾 ♥滿分♥你 


玩到三點幾我地就回程囉!
呢隻小豬仔一知道回程,未上車已經在我手上瞓左啦!
足以証明佢今日玩得好開心、好累、好投入...

唔! 個人覺得呢到一般囉! 
地方唔大,環境唔算衛生,地點都幾僻下
自己唔會有興趣再黎,寧願去錦田/大棠

Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.11.28 (Sat) ~ 3y4m15d
Place: 上水假日農場

*** Holiday Farm:  http://holidayfarm.intimex.hk/landing.htm

13 則留言:

  1. 我地下星期才去,不過去足一日,二個地方,一定累爆

    回覆刪除
  2. 個度無車人仕去真係唔方便, 不過大爺上次玩完話好鐘意玩, 下次要再去XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 大爺大膽就真係多野玩囉, 我個囡怕死....

      刪除
    2. 女仔真係天生冇咁識 / 愛玩刺激野架, 哈哈~~~

      刪除
  3. 半夜四點起身整 <--- 真架? 好強啊~~~^^
    不過比在我都係會唔介意半夜起身整的,heehee ^^

    回覆刪除
  4. 我地今年仲未有通知去學校旅行..唔知呢間學校有無添啵, 唉~

    回覆刪除
  5. 小霸王係笑得好燦爛呀~~~
    有時有啲地方我地大人唔鐘意, 覺得小朋友唔係樣樣玩好似玩唔到啲乜, 但其實玩左好幾樣野佢地其實已經好開心, 見到佢地開心, 真係做媽媽最想見到既事, 去邊都唔care啦~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 完全認同小芊芊MAMA的講法, 其實襯我地後生陪佢玩多D , 係最好的成長禮物

      刪除
  6. 小霸王都玩得好開心呀,燒腩仔上次去玩就玩到好開心,一條滑梯無限sir咗十幾次都有

    回覆刪除