2016年6月1日 星期三

幼兒芭蕾舞爵士舞班 Level 3

剛過去的星期六  係小霸王芭蕾學院的開放日
家長仲可以陪小朋友上課+觀課
雖然一年得一次機會,但我選擇左返工.... 唔去!! 
因為我知佢一定會怕醜唔跳俾我睇,所以我就叫爸B去

爸B將佢上堂的一舉一動拍攝下來
我可以睇相啦~ 睇Video....  (辛苦晒爸B)

只係睇Video 我都可以感動得眼濕濕 (想像唔到如果我有去,.. 我會點??)
真係大得好快呀! 唔可以話跳得好叻,但都叫做有進步!


見到佢好開心咁跳、好投入咁跳
相信佢真係好鍾意跳舞


話咁快又升班啦!!  LEVEL 3 要繼續加油呀!
明年就會分班... 到時唔知揀 『芭蕾舞』定 『爵士舞』 好呢?

回顧:

Welcome to S.K.Y. Lovely Family

3 則留言:

  1. 大個女左好多,長腿姐姐。
    揀咩舞我都成日希望Anki 會揀芭蕾,但聽講十個有七個都揀爵士!

    回覆刪除
    回覆
    1. 長腿姐姐 --> 視覺上咋, 哈哈!!
      揀咩舞 --> 論唔到我地決定啦!爵士又真係輕鬆同開心D O既, 但芭蕾又正統多D

      刪除
  2. 好靚呀,好鐘意芭蕾舞裙,好優雅 ^^

    回覆刪除