2016年7月15日 星期五

K1 班 ~ 第24屆畢業暨頒獎典禮

踏入七月第一天,小霸王已經提早放暑假
學校正式放係9/7,但係七月頭一星期係畢業典禮+家長日
K1 & K2 小朋友基本上係不用上課,所以..... 
小霸王係足足可以放兩個月暑假,真係擔心佢放散左個心
(哈哈.... 七月係有報到學校興趣班....^^ 好彩都係散一個月♥)

放暑假 = K1 完結
原本諗住 K1 應該冇乜機會參與畢業典禮
點知.... 卻收到學校的邀請  (真係... 好意外!)
而班主任亦有親自打電話告知我一個小喜訊
........................................
小霸王 得到『學習表現卓越獎』
每一班,頭三名先有 (冇排名次)


7月5日 畢業典禮  於元朗劇院舉行
時間: 2:30 (但我地要 1:15 到)

我地被安排坐係領獎生座位  (好前呀~ ♥)
♥ 我同小霸王都係第一次黎呢到,有D 大鄉里感覺 ♥


由於大會講明唔準攝影,所以.... 我冇帶相機  (之後先覺笨... 個個都係到影)

畢業典禮程序:
1. K3生唱畢業歌 
2. 校長報告
3. 頒獎
4. 舞蹈 表演
5. K3生畢業話劇

(相片.... 特別感謝嫲嫲偷影!! 等大會俾相... 唔知要等到幾時?)

整個畢業典禮 大約三小時
好開心呢日可以參與畢業典禮,
雖然唔係小霸生畢業,但睇住D K3哥哥姐姐係台上唱歌表演
自己都不禁眼濕濕,好感動! 
(真係唔敢想像小霸王畢業我會點?????)

能夠同囡囡一齊上台攞獎,我覺得好幸福、好滿足
呢個獎完完全全係靠佢自己努力而攞到
不只佢自己開心,作為媽媽的我更加開心
希望佢能夠繼續努力!
(明年我地又一齊再參與畢業典禮,哈哈~ ♥)

Welcome to S.K.Y. Lovely Family

4 則留言:

  1. 小霸王好叻叻呀 ^^ 以後年年都咁叻~
    點解會唔比帶相機 ? 就算有大會拍攝,依家呢個世代,小朋友畢業典禮唔比帶相機真係丫.....><""

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks Samsam!
      我估係場地問題吧! 好彩今年小霸王唔係表演咋!

      刪除
  2. 叻女~
    我地又係話唔準影相,點知個個都拎晒大機長鏡咁影,真係笨晒!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪就係囉!! (不過唔緊要, 有左呢次, 下次一定會醒目)

      刪除