2017年1月12日 星期四

K2 班 ~ 秋季親子旅行

一到秋天,就會諗秋季親子旅行幾時到?
又係時候陪囡周圍走....

原定11月尾的旅行,因天雨取消而改期
(好彩改期咋,唔係小霸王同我都冇得去玩... 點解... 我地去左法國住....哈哈)

日期: 12月15日
地點: 錦田鄉村俱樂部
時間: 09:30 - 15:30

改左期.... 令爸B今年都係無緣參與... 真係有D失望 (明年吧!)
唔緊要啦!! 仲有媽咪陪囡玩嘛!!


一去到... 已經好急切地叫我帶佢周圍玩
梗係唔得啦! 例牌要玩下親子遊戲/ 影下大合照先可以自由活動

幾經辛苦.... 終於可以自由活動...
小霸王即叫我去摘士多啤梨呀~ 


之後..... 係掘蕃薯  (自家種的又真係好味好多)
玩左都唔夠1小時就滿手都係野 
(真係蠢左... 下次最後先做...>_<)


唉.... 耕作完.... 係時候要餵下佢D朋友仔... 哈哈...係豬仔


再黎... 就係佢最愛... 冇走雞...
一心諗住佢自己玩實冇收獲  (我諗多左...??)
點知... 唔知係咪呢到D魚游得慢定係佢叻左?
♥ 最後居然中左 2 條 ♥
(攞左返屋企,養左十幾日就BYE BYE 晒)


玩左咁耐,係時候休息下食D野
今年都係愛心便當 (比上年小,怕食唔晒)
食飽飽.... 話咁快又周圍玩、周圍跑、周圍跳


今年旅行最大唔同的是.....
終於見到小霸王肯同D朋友仔一齊玩啦!♥
(平時聽班主任講佢有好多朋友仔,但我都唔係好信)
呢日終於見識到啦~  
(好安慰!! 我真係驚佢冇朋友架!)


今年真係比上年輕鬆D
因為有1/3時間佢係同朋友仔玩,我只係望住佢就得
我諗明年..... 應該會更輕鬆吧!! 哈哈~

我的痴媽囡.... 開始... 放開我隻手啦!
(矛盾.....ing.....)

4 則留言:

  1. 唔怕唔怕,小霸王咁乖女,就算大個都仲會繼續痴實媽媽嘅﹗

    回覆刪除
  2. 小霸王好乖呀,影相會望鏡頭真心笑,張張斬好靚 ^^
    嘻嘻!女會痴 mama 多d 的,放心,嘻嘻.....

    回覆刪除