2017年1月16日 星期一

K2 班 ~ 親子賀年咭設計比賽

YEAH! 再接再厲... 又黎過
每年唯一一個親子比賽,今年我地都有參加

自問藝術天份唔高的我,真係..... 交到功課就可以
獎勵有冇都係其次,最重要係今年想小霸王多D參與
就算係貼下圖、油下顏色都好
簡簡單單地一齊完成啦!!~

呵呵~ 估唔到.... 今年都幸運地得到學校的欣賞+厚愛
取得"優異獎" (同上年一樣,感動..ING)

爸B 話呢個係豬肉獎,冇人參加先俾我地,但完全唔係架....
我見今年得獎者中,有位K3家長係三年都有參加,今年先第一次得獎
所以係好公証架!! (哈哈~我地係靠食力架!)


唔知係咪上年有攞過,今年小霸王冇上年咁興奮
(亦都可能係佢唔舒服冇乜精神吧!)
明年會係最後一年玩,我地要更加努力!! 哈哈~

回顧:

4 則留言: