2017年5月18日 星期四

K2 班 ~ 親子同樂日

三月尾又係時候參加一年一度的親子同樂日
咁重要的日子,今年梗係都要預埋爸B一份啦!!
有左上年的經驗,爸B 今年終於影到好多相

K2 明顯比 K1 大不同,就係全程投入
冇喊、冇扭計、冇搵我
(相信K3會唔鬼SO我)


今年同樣有好多親子活動,親子做運動、跳舞、玩遊戲
小霸王選擇左我陪佢一齊做運動同跳舞 ,玩遊戲就交俾爸B
令我都好意外 (上年乜都係我)

好開心見到開始懂事的小霸王,
雖然你仲係痴媽妹,但已經有進步! 叻叻!!


親子同樂日,明年再玩過!

回顧: 

2 則留言:

  1. 好耐冇見你打BLOG 了,HOW ARE U? MISS U 呀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Miss you too! 因為真係好忙, 呢排就OK返啦!

      刪除