2017年8月10日 星期四

▌台中遊 ▌ ● Day 1

DAY 1 行程:  

屋企 → 香港機場 → 臺中清泉崗機場 → 清境龍莊日式會館 

由於今次只係去四日 (實則係3日半) 再加上係夏天,行李上就可以簡便D
之但係.... 去得台灣就預左買手信,本身諗住帶兩個大,點知....
小霸王公主提出要自己帶一個喼,所以最後順佢意俾佢帶個細喼
三個人一大一細喼

前提講過我地今次係跟團,出發同返黎時間都唔係我地可以控制
..................
今次去台中起飛時間係15:15,12:30 要到機場報到
我地可以輕輕鬆鬆 11:00先慢慢出門口

準時12:30報到同寄行李後,就去左何洪記食個午餐先
哇!! D 撈麵真係好正好爽口
1:30 再集合一齊講下有咩程序咁.... 就各自入閘過關


順利過關後,見仲有大把時間  我地就周圍閒逛下
仲俾小霸王公主發現有雪糕食,幾咁開心!!


估唔到  就到登機前  天色突變,下大雨仲雷暴
攪到好多班機都要延遲,我地都唔例外。
先是延遲登機時間半小時,諗住安全上到機就可以起飛
點知再黎延遲一小時起飛
頭頭尾尾延遲左大約兩小時先出發到
原本係15:15 起飛,最終 17:05
@人生第一次 Delay 咁耐@

好彩小霸王公主  都肯乖乖地自己玩下,睇下Video,仲等到瞓埋咋
唔係.... 真係.....


由大風大雨開始等到太陽伯伯都出返黎準備收工時
我地終於順利地出發!!!

雨過天晴後,幸運的我地仲見到彩虹呀! 好靚呀!!
個多小時的機程話咁快就到,差不多到達台中上空時太陽伯伯都收工囉!


到達臺中清泉崗機場,辨理入境、取回行李、換埋台幣後,已經係七點幾啦!!
小霸王公主冇食飛機餐,唯有係餐廳外賣一份腿旦治俾佢吧!!

坐上旅遊巴  出發去我地呢日第一個亦都係唯一一個的行程 - 清境龍莊日式會館
冇錯!! 係返酒店呀! 由清泉崗機場去酒店都要差不多兩小時車程
真係疲累、很疲累! 


九點半左右到達酒店啦!!
食返個 Late dinner 我地就各自上房休息啦!!~
估唔到冇行程的Day 1 都可以咁累~ 辛苦晒!


♥ 有時間/有興趣/唔想睇文字的話,可以睇一片♥




想睇下其他台北的遊記,請 Click 入  ▌台中遊 ▌ ● 全集 ~ ♥

2 則留言:

  1. 見到彩虹啊~~ 好靚呀~~^^
    我今次去旅行都見到啊,好開心,因為我好小機會見到彩虹....咁耐以來,第二次喳....><""
    上一次係幼稚園時啊....

    回覆刪除