2017年8月16日 星期三

▌台中遊 ▌ ● Day 3

DAY 3 行程:  

寶旺萊6號花園酒店 →   日月潭  →  文武廟
毛王爺之家 → 茶藝館 → 彩虹眷村 → 勤美誠品綠園道 → 富王大飯店

新一天又到,DAY 3 行程會以觀光為主,
對小霸王公主黎講,可以話係.... 冇野玩,哈哈~

例牌食個酒店早餐buffet + 收拾好行李,就CHECK OUT 出發!!


第一個景點 ~ 日月潭
黎呢到個團就梗係包啦!! 
但坐船就係自費的,大小同價各TWD600


跟團... 只可以速遊 日月潭
聽導遊講,係有幾個碼頭可以上落參觀的
但我地時間不多再加上天氣... (一陣會落雨)
所以我地只選擇停留"玄光碼頭",參觀一下玄光寺

雖然係速遊,但都能夠感受到日月潭有幾大、有幾靚
有機會再黎慢遊吧!!~

我地的團餐(午餐)選擇係望住日月潭的"景聖樓"享用
食飽飽後,仲可以行過對面就到我地第二個景點 ~ 文武廟

說真的,台中真係好多廟,D 廟仲好大、好宏偉
真係... 值得參觀下! 


第三個同第四個景點... 毛王爺之家 、茶藝館
就冇影相,因為係.... 俾你買手信的
毛王爺之家 - 台灣高山野生赤靈芝、蜂王漿、鹿胎
茶藝館 - 綠茶粉
(我地.... 冇幫襯,哈哈!!)

第五個景點 ~ 彩虹眷村
唔講真係唔敢相信整條小村巷牆上的塗鴉全部係出自已經九十多歲的彩虹爺爺
有人會覺得好奇怪、有人會覺得好可愛、有人會覺得唔靚
大家欣賞角度當然有唔同啦! ~
冇乜畫畫天份的我就覺得彩虹爺爺好犀利、好有創意
能夠令平凡的舊村落帶出色彩,真係好好!!
希望彩虹爺爺繼續畫多D!!


黎到呢日最後的景點 ~ 勤美誠品綠園道
 即係行街啦!~ 但.... 冇乜心水!!
只係去左買導遊推介的"春水堂珍珠奶茶"咋


呢日6點幾左右就返酒店?? 晚餐??
哈哈~ 又係自費,基本上三晚晚餐只係包左一晚咁多姐
DAY 2 晚餐我地就係夜市+杯麵
而DAY 3 呢晚,我地就係酒店對面商場食
小霸王公主要求食烏冬 (udon super fans),價錢平香港小小啦! 味道都OK!

食飽飽後,行左一陣我地就返酒店繼續休息!


♥ 有時間/有興趣/唔想睇文字的話,可以睇片吧♥


想睇下其他台北的遊記,請 Click 入  ▌台中遊 ▌ ● 全集 ~ ♥

2 則留言:

  1. 日月潭好靚啊,我都未去過,不過以前睇台灣小說就成日見過呢三個字 :)

    回覆刪除