2016年8月17日 星期三

2016 ♥ 生日@Ocean Park ♥

又到左不得不提自己, 『你又大一歲了』的時候
今年終於都收到小霸王的小心意
佢叫嫲嫲帶佢去買蛋糕俾我地,♥ 真係好窩心下♥
(記住年年都要記得我地的生日呀!)
♥Thanks our sweet heart ♥


小霸王生日 ♥ 去迪迪尼
爸B媽咪生日 ♥ 去海洋公園

一到暑假就可以去晒兩個主題樂園都不錯!!
暑假期間,平日的海洋公園唔算太多人
咁當然都會有好多自由人,但相對上小好多,唔會有太迫的感覺


入園後,第一個要去的... 一定係睇魚
開心到佢呢.... 


跟住順路就行埋過隔離睇熊貓


再黎就係.... 佢另一期待... 玩水
第一次玩下水禮,小霸王開頭都唔係好敢玩
熱身後,玩到夠先肯走
對小朋友黎講,下水禮真係幾好玩


大約玩左一小時,就換衫去睇小金魚


點知... 睇完小金魚後...落勁大雨 (橫風橫雨)
天文台仲掛埋"黃雨+雷暴警告"... 所有遊戲設施停晒... CRAZY

我地就坐海洋列車過另一面食野
今次揀左試下灣景餐廳,唔.... 失望,價錢唔平,但完全冇服務
自助式... 下次寧願去冰極餐廳 


食飽後雨都停得七七八八,我地就可以周圍行下玩下

同一個地點、同一個攤位遊戲、同一個獎 (中左3 個細獎)
今年又帶多隻公仔回家,勁!! 


取消左黃雨+雷暴警告,遊戲設施開返
我地終於可以玩下摩天輪啦!! 

.

睇埋鯊魚館、水母館,我地又返番另一邊
小霸王話要坐纜車  見天氣ok 唔多人... 順佢意


兒童王國... gogogo   
又係小朋友放電時間,我可以休息下


見太陽差不多開始落山,問小霸王想玩咩?
佢居然要玩水都唔玩其他野,所以又黎多轉下水禮 


早上唔肯戴眼鏡冇玩泡泡
估唔到.... 呢次佢終於肯豉起勇氣戴,仲玩得勁開心


玩到夠喉,身心疲累
我地先返屋企,大滿足的一天!

回顧:

Welcome to S.K.Y. Lovely Family

7 則留言: